• وبلاگ : منتظران و عاشقان گل نرگس
  • يادداشت : امام زمان يا امام نيازها؟!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • پارسي يار : 2 علاقه ، 1 نظر
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    شهيد نواب صفوي در سال 1303 در تهران و در خانواده‌اي روحاني متولد شد وي از روحانيون مبارز و رهبر جمعيت «فدائيان اسلام» و از پيشتازان مبارزات اسلامي و مکتبي بر ضد رژيم شاهنشاهي و استعمار مي‌باشد.

    نواب صفوي بعد از مبارزات بسيار در داخل و خارج از کشور سرانجام پس از ترور ناموفق علاء چند جلسه دادگاه، نواب صفوي و سه تن ديگر (سيد محمد واحدي، مظفر ذوالقدر و خليل طهماسبي) را به اعدام محکوم کرد. حکم دادگاه در بامداد 27 دي 1334 به اجرا درآمد. آن‌ها را پس از شهادت در مسگرآباد تهران به خاک سپردند. مدتي بعد جنازه آنان به قم منتقل شده و در قبرستان وادي السلام قم مدفون گرديد.

    تعجيل ظهور مولا صاحب الزمان و شادي روح شهدا صلوات

    ضمنا مدتهاست لينك شديد
    ضمنا مدتهاست با افتخار لينك شديد
    پاسخ

    ممنونم.همچنين
    هدف از برگزاري يادواره‌ها و همايش‌ها اين است که خودمان را از وجود شهدا بهره‌مند کنيم و با آنان مجددآ آشنا شويم، و الا شهدا بدون برگزاري اينگونه يادواره‌ها هم جاودان هستند.
    امروزه از شهيدان سخن گفتن و كتاب زندگيشان را ورق زدن بيش از پيش نياز جامعه جوان ماست
    توصيه حضرت آقا در ابتداي مسئوليتم ..... از پشت ميزهايتان بياييد بيرون

    مبتکر ديدار با خانواده شهدا شخص مقام معظم رهبري هستند. ايشان يکي ديگر از توصيه‌هايشان به من اين بود که گفتند: مقداري از پشت ميزهايتان بياييد بيرون. و حتي فرمودند: من منزل خانواده شهدا مي روم اما خدمت جانبازان کمتر فرصت پيش آمده که برسيم، شما سعي کنيد اين عزيزان را هم سر بزنيد. و تاکيد داشتند در مورد اين ديدارها کار تبليغي شود تا جامعه بفهمد ما مي‌خواهيم اين فرهنگ را حفظ کنيم. اين در جواب بعضي ها است که به من مي گويند اينکه شما از ديدارهايتان فيلم پخش مي‌کنيد ريا نيست؟ مي گويم نه اين طبق نظر و خواسته آقا است. سپس فکر کردم چطور کار کنيم که هم تبليغاتي باشد و هم موثر. به اين دليل بود که به آقاي روحاني پيشنهاد دادم که اگر ايشان هم در اين ديدار ها حضور داشته باشند هم تبليغ است و هم پيام خوبي دارد. وقتي رييس جمهور اين صحبت را شنيد گفت: فکر مي‌کني مي رسيم به صورت متناوب اين ديدارها را انجام دهيم؟ گفتم: ماهي يکبار بله مي‌شود و او هم پذيرفت.
    سلام و درود استاد بزرگوار. موفق و پايدار باشيد .التماس دعا و ياحق

    با سلام تولدتان مبارك.

    شاخه گل رز قرمز rose flower wallpaper

    پاسخ

    خيلي ممنون و سپاسگذارم.پاينده باشيد .يا علي